AYT BRGERAK

Saturday, 1 December 2012

PLKN???

What!!!!!!!!! dpat surat dari PLKN.. malasnya.. jap2 puh2 (tiup habuk yg dah berzaman kat blog nie) haha :) jgan trkejut or weird dgn ayat mula2 entri noru ye .. tp itulah kata2 yg prtama bila noru dpat tahu yg noru kena pegi plkn.. arghhh.. malas n takut... hah! nak tahu x knapa noru malas n takut.. malas sbb 3 bulan kena duduk kat sana.. dah lah tmpat kat dlm hutan.. haish.. takut pulak sbb x tahu nak kawan dgn sapa.. mmg lah ada kwan baik noru yg kena satu tmpat dgn noru, tp x semestinya kami dpat satu dorm.. noru nie pulak jenis yg senyap.. adui. pening2.. haha :) nak tahu tak noru dpat kat mana? noru dpat plkn kat kemaman.. nama dia Kem Latihan Cheneh Cemerlang a.k.a KLCC :) cantik kan nama kem nie.. KLCC tu hehe :) mcm mana lah tmpat nie eh?? o_0???



No comments:

Post a Comment