AYT BRGERAK

Tuesday, 18 December 2012

Kawan dari kecik & selamanya :)

Hello!!!!!!!! :D jap2 tiup habuk dulu.. :) ish2 kesian blog nie sbb dipenuhi oleh habuk... ahaks... :)  betapa lamanya noru tak sentuh blog nie.. :) sapa2 yg selalu bukak blog noru tentu trkejut kan sbb noru dah ubah blog nie ... hrap masih knal lah blog noru nie.. :) Happy Holiday everyone. biar arh dah lama cuti pun ^_^  hari nie noru terasa tiba2 nak update blog nie, knapa yew?  :) zaman kanak-kanak adalah salah satu knangan yg tidak bleh dlupakan.. Apa yg slalu noru & korang fikir masa kecik dulu hnyalah BERMAIN... btulx? noru x akan lupakan kwan pd zman knak2 noru dan knangan dgn mereka... :) masa kecik2 dulu noru slalu kena marah dgn ayh noru sbb noru nie seorang yg degil, x ikut perintah ayh noru dan slalu brmain.. :)  kali nie noru nak tulis psal kwn noru dari kecik  lg ^_^ nama dia Fatihah & Syuhada..(jgan marah yew)  :)

Kami kwan sejak umur 4 tahun (lama tu) Fatihah nie rumah dia selang 2 buah rumah je dari rumah noru.. Syuhada pulak rumah nenek dia dekat dgn rumah noru.. rmah dia jauh...  :) stiap ptg kami akn brmain brsama2.. Best sangat!!!!!! Kami slalu brmain badminton, lompat getah dan bnyak lg.. jom noru citer pasal Fatihah (Thah). Dia nie seorang yg baik, hormat org, suka tlog org, comel, anak cikgu, suka baca novel, cerdik, x kedekut ilmu dan bnyak lg... :) 

Syuhada. Dia nie mcm Thah jugak seorang yg comel, baik, cerdik, hormat org, suka tlg org, x kedekut ilmu n bnyak lg lah.. :) masa umur kami 6 tahun, kami msuk tadika kat kwasan tmpat tinggal kami.. balik tadika sama2, pegi tadika sama2, kiranya mmg semuanya brsama2 ahaks.. :) kami g tadika jalan kaki je.. nama cg tadika yg ajar kami ialah cg zuraini dan mak cik aniey..... cg dgn mak cik nie mmg baik arh .. dia selalu hntar kami balik ke rumah.. hehe :) 

tu je lah untuk tajuk kali nie.. bnyak lg sbernarnya yg noru nak citer tp bila dfikirkan esok pun belum tentu habis dan korang tak larat nak baca smpai habis hehe :) 

Fatihah 
Noru
                                                                                             
Syuhada


                                                                 created by : NoruDeana
                                                                             
  Lots of love  

No comments:

Post a Comment