AYT BRGERAK

Saturday, 17 March 2012

cuti oh cuti.. :)

Hai semua.. sbelum apa-apa noru nak ucap selamat kembali ke sek kpada smua pelajar... :) so mcm mana cuti kali nie ok? kali nie noru nak brkongsi tntang apa yg noru buat masa cuti.... pd awal2 cuti hari tu noru pegi kat JPAKT, noru ada kem... best giler kat sana... tla balik ke rumah sakit tekak n x ada suara.. huhu.. :( cuti kali nie noru bnyak giler keje sek smpai x sempat nak siap kan semua.. sory ye cg... jgn marah.. hehe :) hari tu noru pegi jmpa t'cher noru kat KFC mydin.. best sngat... kami kmpul 1 kelas n brgembira.. :) hari nie noru dah nak balik asrama SMVKT... huhu.. nnti noru x dpat bukak dah blog... cuti bulan 5 baru dpat bukak.. i will miss u blog.. :) k arh byeee.. tu je yg boleh noru write kali nie... byee..
p/s: nak pegi kemas baju... :)

1 comment: