AYT BRGERAK

Friday, 24 February 2012

barang oh barang... :)

  • haisemua blogger... :) hari noru dah nak masuk asrama... lpas nie bln 3 lah pulak noru write dalam blog nie..... huhu... mesti noru rindukan blog nie.... haha... hari nie letih sangat... pagi td pegi bei barang dorm... mula2 pegi kedai buku banggol kat bandar cari kertas warna purple tp x ada... carilah pulak kat kdai psi kat bandar tak ada jugak... akhir sekali cari kat psi gong badak... nasib baik ada... selamat.. hujung minggu nie bleh lah hias dorm... :) sukanyaaa... :) masa noru ambik kertas wana purple tu ada makcik sorang tgok... malu noru sbb noru ambik semua kertas warna purple kat rak tu. haha... mmg malu lah tadi... tapi buat muka selumber jer tadi... :) k arh noru nak kemas baju pulak nie.. byeee.... nnti noru write pulak dlm blog nie pada bulan 3... miss u all.. :)

No comments:

Post a Comment